Kap 43 "If It Was Meant To Be It Will Be"

Publicerad 2012-12-15 12:00:03 i Allmänt, If It Was Meant To Be It Will Be,

 

När vi kom till Arlanda var det nästan inga folk där. Det var lite konstigt eftersom att det snart är jul och då brukar dem flesta åka bort. Jag slutade snabbt tänka på det när Justin tog tag i min hand och drog med mig bort mot en dörr. ”Justin, gaterna är där borta” sa jag och pekade på andra sidan av salen. Justin kollade på mig och log. ”Babe, vi ska åka privat jet” Sa han och pussade mig på kinden. Jag kände mig genast dum och kollade ner i marken medan jag rånade. När vi kom in i flygplanet stannade jag till. ”skojar du Justin?” Sa jag och kollade runt om mig. Justin skrattade till. ”Nepp” Sa han. Planet hade en soffa med tv mitt emot, fyra fåtöljer, kaffe hörna och ett till rum om man gick lite längre in. Justin hade gått fram och pratat lite med piloten. Jag gick lite längre in och la ner min väska på soffan och kollade mig omkring. ”Tycker du om de” Hörde jag Justin säga. Jag vände huvudet mot honom och log. ”Det är helt otroligt” Sa jag fortfarande imponerad över allt.

Det skulle ta 9 timmar att åka till LA utan mellan langning. Jag har faktiskt aldrig varit i USA. Jag kollade upp på Justin där ja låg med huvudet i hans knä. Han satt och kollade på tv med öppen mun. Han liknade en åtta åring som såg sitt favorit program. Jag skrattade tyst för mig själv men han var så inne i programmet så han hörde inte. Jag började tänka på hur det är mellan mig och Justin. Det känns som att vi bara kommer närmare och närmare varandra. Och det är ju en bra sak. Justin betyder så mycket för mig. Han fans där för mig när jag behövde någon som mest. Men vi får ta det som det kommer, men vi är på rätt väg.

Jag vaknade av att Justin pussade mig på pannan. ”Vi landar om 20 minuter, vi måste börja fixa ihop våra saker” Sa Justin lugnt. Jag satte mig upp lite försiktigt och kollade runt.
När jag hade vaknat till lite började jag packa ihop mina och Justins grejer i min väska. Eftersom att resan varit rätt lång så hade vi stökat till lite. ”Du Nat” Hörde jag Justin säga när han kom in. ”Ja” Sa jag och kollade på honom. ”Jag vet inte om du har fattat de men det kommer vara en del paparazzis på flygplatsen, men jag vill inte att du lyssnar på allt dem säger för dem vet ingenting. Och svara inte på deras frågor för då kommer dem bara hoppa på dig ännu mera” Sa han och det såg ut som om han var lite orolig. ”Okej, men ska jag gå själv en annan väg” Sa jag frågande, för att det kanske inte skulle bli lika kaos då tänkte jag. ”Nej, jag vill att du går med mig” Sa Justin. ”Men tänk om” Han jag bara säga. ”Nat, med mig” Sa han bestämt. ”okej okej, ja gör det som blir bäst för dig Justin” Sa jag och log. Han gick närmare mig och jag kollade upp i hans ögon. ”här har du ett bar solglasögon också” Sa han och log busigt. Jag skrattade till. ”Varför ska jag ha dem” Sa jag och log. ”För att blixtarna kan vara ganska starka om man inte är van” Sa han och flinade. ”Aha, så du menar att du är rutinerad eller” Sa jag och flinade tillbaka. ”Ja, typ” sa han och blinkade. Jag himlade med ögonen och log mot honom. Vi kollade varandra i ögonen och han lutade sig framåt.  Han tog ena sin hand på min kind och vi möttes i en kyss och jag kände hur värmen spred sig i hela kroppen. Jag la mina händer runt hans hals och kände hans runt min midja. Plötsligt avbröts vi av ljudet i högtalarna. ”Det är dags att sätta sig ner för det är dags för landning” sa rösten och Justin kollade på mig och log.

Justins Perspektiv

Nat tog sin väska från bordet och vi gick ut från planet och in i flygplatsen. Jag greppade tag i hennes hand och vi började gå igenom flygplatsen. Jag kände hur hon var spänd och jag ville inte att hon skulle tycka det här var obehagligt. Jag visste att hon säkert hade sätt på internet hur paparazzis kan gå på vissa jätte mycket och sen blir det helt kaos. ”Det kommer inte hända något” Sa jag lugnande och kollade på henne. Hon kollade på mig och nickade. När vi nästan var ute så kom alla. Vi blev omringade snabbt men som tur var hade vi vakter som hjälpte oss. ”JUSTON KOLLA HT” skrek någon. ”VEM ÄR DE HÄR” ”VAD HÄNDE MED SELENA” VART HAR DU VARIT JUSTIN” Alla skrek åt olika håll. Nat drog upp våra händer mot sitt ansikte som var in vänt mot hennes ena axel. Hennes andra hand tog hon över sitt ansikte för att täcka alla blixtar. Jag visste att det här var normalt för mig men jag ville inte att Nat skulle bli skadad. Men snart var allt över och vi var ute. Jag andades ut och vi hoppade in i bilen som väntade på oss. ”Gick det bra” Sa jag och kollade på henne. ”Ja, lite ovant bara” Sa hon fortfarande lite osäkert. ”Jag förstår att det är det, men du kommer vänja dig jag lovar” Sa jag och log mot henne. Hon andades ut och nickade. Sen la hon huvudet mot min axel.

Dagen hade gått fort och vi låg nu på vårt hotell rum. Scooter hade bokat så att jag och Nat sov i samma rum eftersom att jag inte kände att det fanns någon anledning om att vi inte skulle göra det. Nat satt på sängen och höll på med datorn när jag gick fram till henne. ”Va gör du” Sa jag och log. ”Bara kollar runt lite på olika sidor, men jag är klar nu” Sa hon och log mot mig och stängde ner datorn. ”Jag är så trött” Sa hon och bredde ut sig på sängen. ”Ja med” Sa jag och la mig bredvid henne. Jag drog in henne intill mig och hon la sitt huvud mot mitt bröst. Det kändes så skönt att ha henne där i mina armar. 

Förlåt att det har tagit lång tid, men här kom det. Hoppas ni gillar det :)

Kommentarer

Postat av: JBIEBZNOVELL

Publicerad 2012-12-16 13:17:17

Vi är två tjejer som skriver en fanfiction som handlar om förbjuden kärlek. Melanie - en 17årig tjej med en död mamma och en pappa som misshandlat henne och druckit för mycket sedan mammans död - blir adopterad av Patricia Mallette som är känd som Justin Biebers mamma. Melanie blir Justins syster, men alltsom tiden går utvecklas deras relation till något mer än en vanlig syskonrelation. De känner starkt för varandra men kan knappt erkänna det för sig själva eftersom det vore att ge efter.

Om handlingen låter intressant så kika gärna in på vår blogg http://jbiebznovell.blogg.se och börja läs! Det skulle betyda massor eftersom skrivandet är en väldigt stor hobby för oss båda. Ha det bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela