kapitel 33- ''if it was meant to be it will be''

Publicerad 2012-11-09 07:00:00 i If It Was Meant To Be It Will Be,

Niall’s Perspektiv

Jag vaknade och såg att Jess låg och sov bredvid mig. Jag pussade henne på huvudet och hon öppnade ögonen och kysste mig mjukt ’’låt mig sov i 5 minuter till’’ mumlade hon ”aldrig” sa jag och började kickla henne ’’Sluta Niall skärp dig!’’ hörde jag henne skrika emellan hennes skrattanfall. Vi gick upp och båda hennes föräldrar var borta. Jag gick till köket och såg att Jess bara hade på sig ett par hot pants och en magtröja ’’Hur kunde jag bli så lycklig och få en sån snygg tjej?’’ sa jag och kramade henne bakifrån. Hon vände sig om och kysste mig passionerat. Hon slutade kyssa mig och kollade mig i ögonen och sa ’’vi ska träffa Nat och Justin om en timme’’ jag nickade bara och fortsatte kyssa henne. ’’Niall vi måste göra iordning oss nu’’ viskade hon. Jag lyfte upp henne på köks bänken och hon la benen runt min midja och kysste henne ’’nu är jag klar’’ sa jag och blinkade ’’inte jag!’’ sa Jess och kysste mig igen. ’’Vad händer här?’’ hörde jag Jess mamma säga ”inget” sa vi i min på varandra och gick ut och började gapskratta ’’jag trodde dina föräldrar var borta’’ sa jag och stängde dörren bakom oss ’’trodde jag med men nu måste vi skynda oss’’ sa hon och börja leta fram kläder. ’’Niall vad ska jag ha på mig? Jag passar inte i nåt’’ skrek Jess och suckade ’’Du passar i allt älskling’’ sa jag och log ’’du säger bara det för att va snäll’’ sa hon och återvände till att kolla igenom hennes väska ’’Jess du passar i allt jag lovar’’ sa jag och kollade igenom hennes väska ’’dem här kan du ha på dig?’’ sa jag och höll fram ett par stringtrosor ’’skärp dig Niall’’ sa hon och log och slog mig på armen.

Jess Perspektiv

’’Vi är på väg! xxx’’ smsade jag Nat precis innan jag och Niall gick ut. ’’Kan jag få höra dig sjunga non gång?’’ frågade jag Niall ’’kanske det’’ sa han och blinkade. Det tog oss bara 10 minuter att gå till Nats lägenhet och jag tog ett djupt andetag och knackade. Justin öppnade och jag log och sprang in och kramade om Nat. ’’jag älskar dig’’ viskade jag och hörde hur vi båda grät ’’älskar dig också’’ viskade Nat tillbaka. Niall och Justin kokade te till oss alla och vi satt oss i Nats gigantiska soffa och pratade lite. Stämningen var ledsen men jag var glad för Nat log ibland och jag ville bara sitta och krama om henne för jag visste hur jobbigt det var för henne just nu.

Efter några timmar bestämde vi att jag och Niall skulle sova över eftersom vi skulle åka tillbaka i övermorgon och jag ville hinna va med Nat så mycket som möjligt även om det bara var en vecka innan hon skulle hem till London också. Vi la ut madrasser överallt och jag lånade pjamas av Nat och Niall av Justin och vi gick och kollade på film. ’’Tack för ni alla funnits för mig jag älskar er alla verkligen ni är mina bästavänner’’ sa Nat och kollade på oss och log ’’såklart jag alltid kommer vara här för dig vad är bästisar annars för?’’ sa jag och kramade Nat. Ingen av oss orkade gå upp från soffan och gå till vardagsrummet där madrasserna var så vi beslöt oss för att sova på soffan.

 

Kommentarer

Postat av: Lulu

Publicerad 2012-11-10 20:13:54

När kommer nästa kapitel?

Postat av: MaryanX

Publicerad 2012-11-11 10:27:40

vill du ha ett länk byte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela