Kapitel 34- ''If it was meant to be it will be''if

Publicerad 2012-11-14 20:15:00 i Allmänt,

Jess Perspektiv

’’Okej nu måste vi åka’’ sa jag för den hundrade gången och kramade Nat. ’’ring om det är nåt lova?’’ sa jag på svenska och log ’’jaja mamma’’ sa hon och kramade mig en sista gång ’’en dag tjejer ska jag och Niall prata svenska och förstå det ni säger’’ sa Justin och Niall nickade instämmande. ’’Jess vi måste gå nu för att hinna med planet’’ sa Niall. ’’Vi ses om en vecka!’’ skrek jag från trapphuset och sprang ut till Niall som stod och väntade. ’’åh hoppas hon klarar sig’’ sa jag oroligt och kollade back på Nat’s lägenhetsbyggnad ’’babe oroa dig inte hon kommer klara sig fint ska du se hon har ju Justin där och ni kan skypa varenda kväll’’ sa han och la armen om mig jag log och vi fortsatte ut till min bil där mina föräldrar satt och väntade.

’’Ha det så bra nu gumman’’ sa mamma och log sorgset till mig ’’det kommer jag att ha’’ sa jag och kollade på Niall och log. ’’Niall tar du hand om min lilla älskling nu?’’ sa pappa och jag började skratta och tänkte vilken typisk pappa fråga det var. ’’Ja sir det kommer jag att göra’’ sa Niall och log och vi möttes i en kyss. Vi skyndade oss ombord på planet för vi ville inte att någon skulle se Niall.

 ’’Är vi framme snart?’’ sa Niall och gnällde som en liten 3åring ’’nej Niall för 100 gången men vi landar om tio minuter’’ sa jag. Han log och kysste min hand mjukt och kramade om den. ’’Har jag någonsin sagt att jag älskar dig?’’ sa Niall ’’nej faktiskt inte berätta!’’ sa jag busigt ’’jo jag älskar dig mer än livet, jag älskar dig mer än mat i andra ord jag älskar dig mer än nåt annat i världen nej i universum’’ sa han och jag kysste honom och viskade ’’du är mitt allt jag älskar dig Niall’’.

Efter vi landat åkte vi till Niall’s stora lägenhet och Niall hade sagt till mig att gå ut och kolla på tv medan han gjorde iordning middagen. ’’Jess maten är klar!’’ skrek Niall och jag skyndade mig till köket och såg hur Niall hade fixat ett bord med ljus ,blommor och mitt på bordet stod det en stor tallrik med spagetti och köttbullar. ’’Åh vad fint du gjort!’’ sa jag och kollade runt ’’allt för dig’’ sa Niall och blinkade. Vi satt och åt ett tag och pratade och han berättade lite om alla galna fan upplevelser han haft och jag förstod tjejerna vad gör man inte för en sån kille som Niall. ’’Du har ketchup i ansiktet’’ sa jag och skrattade ’’nu har du det också’’ sa Niall och kastade en köttbulle i mitt ansikte ’’det där ska du ångra’’ sa jag och kastade en handfull med pasta rakt i ansiktet på honom. Efter ett tag efter vår lilla mat krig gick vi till hans badrum och tvättade bort all mat från våra ansikten. ’’Har jag kvar nåt?’’ sa jag och vände mig om mot Niall ’’ja här’’ sa Niall och pekade ’’är det borta?’’ sa jag och slickade mig runt munnen ’’nej låt mig hjälpa dig’’ sa Niall och böjde sig ner och kysste mig. Han tryckte mig mot vägen och jag la benen om hans höfter och kysstes passionerat.

Nialls Perspektiv

Jag bar upp Jess och la henne försiktigt  ner på min säng och jag kysste hennes nacke försiktigt och knäppte upp hennes bh och slängde iväg den och log. Hon drog av min tröja och bet sig i läppen. Jag drog försiktigt av hennes tröja och kysste henne. Jag började dra av henne byxorna innan hon stoppade mig ’’Niall jag vill men det här är min första gång’’ sa hon och kollade bort och jag såg hur hon rådande ’’är du säker?’’ sa jag hon tänkte ett tag och sa bestämt ’’jag vill’’ och kysste mig hårt på läpparna. Jag drog försiktigt av hennes byxor och hon knäppte upp mina byxor och drog av dem. Jag viskade ’’jag älskar dig Jessica’’ och kysste henne och såg hur hon mimade jag älskar dig tillbaka. Jag fortsatte och kysste hennes varma läppar. Hon låg i min famnoch jag kysste henne på pannan.  Hon log mot mig och jag kysste henne en sista gång innan jag ställde mig upp och gick till min stora garderob.

Jag drog på mig ett par pjamas byxor och gav Jess ett annat par pjamas byxor och en stor tshirt. ’’spelade inte du basket?’’ sa jag och la mig bredvid Jess igen ’’jo fast jag vågade aldrig gå på uttagningen här i London för jag tror inte jag är duktig nog att spela här med tjejer som är 2 meter´´ sa hon och log ’’Jess du är säkert jätte duktig’’ sa jag och log. Jag såg hur hon blev ledsen från ämnet och bestämmde mig för att prata om nåt annat. ’’Imorgon har jag en signering och de tär alltid kaos där så tyvärr kan du inte följa med’’ sa jag och la hennes huvud i mitt knä ’’det är okej jag måste ändå gå till jobbet och höra hur det är där men dem älskar nogg inte oss just nu’’ sa Jess och skrattade ’’hur kan man inte älska två vackra svenska tjejer’’ sa jag ’’för vi har missat sjukt många dagar’’ sa hon och blinkade med ögat. ’’Jag vill sova nu’’ sa hon och gäspade och begrade sitt ansikte på min mage ’’god natt älskling sov gott’’ sa jag och la mig ner med armen om henne och somnade. Jag vaknade av att Jess låg och stönade och jag såg att hon grät i sömnen ’’Jess hur mår du?’’ sa jag försiktigt och kollade på henne, hon öppnade försiktigt hennes ögon och slängde armarna om mig ’’lova att aldrig lämna mig Niall jag älskar dig’’ sa hon och snyftade jag kramade om henne och viskade ’’Jessica jag lovar jag kommer aldrig släppa dig du är det viktigaste i mitt liv och jag skulle göra vad som helst för dig, varför skulle du tro det?’’ sa jag och log ’’ för jag drömde att du lämnade mig och alla skrattade menar du verkligen det?’’ sa hon och jag nickade som svar och kysste henne mjukt innan vi somnade igen.

förlåt för att vi inte uppdaterat denna veckan! Vi har haft sjukt mycket läxor! Hoppas ni tycker om kapitlet förlåt för den hemska bilden jag måste plugga så jag hinner inte göra nåt bättre! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela