kap 9-''If it was meant to be it will be.''

Publicerad 2012-09-14 09:05:04 i If It Was Meant To Be It Will Be,

Jess Perspective

’’fuck! Nat ringde precis det finns bilder på oss över allt idag och dina fans hatar mig’’ viskade jag till Niall och kollade ner på marken ’’jag fixar det Jess jag har interview om några dagar och då berättar jag som det är’’ svarade han och log gulligt. Plötsligt såg jag 2 stora bilar men massor kameror över allt upp i mitt ansikte. ’’Niall jag har klaustrofobi jag klarar inte det här’’ sa jag skräck slaget .Niall försökte få alla paparazzis att försvinna. Jag gillade Niall jätte mycket som vän men jag klarar inte va sånt här och jag ville inte förstöra för Niall’s karriär. Jag bestämde mig för att inte vad vän med honom längre för jag känner mig i vägen för honom. ’’jag måste gå’’ sa jag snabbt och börja springa mot bussen ’’vänta Jess jag skjutsar hem dig!’’ han sa det medan han sprang efter mig jag visste inte vad jag skulle ta mig till ’’Niall det behövs inte.’’ Sa jag surt och sprang och han precis till bussen. Jag gav busschauffören mitt busskort och gick och satte mig på bussen. Precis när bussen åkte iväg såg jag Niall stå vid busshållplatsen helt själv i regnet. Jag försökte tänka på annat för jag kände mig taskig att jag lämnat honom men han måste förstå att jag gör det för honom. Jag sprang hem från busshållplatsen och jag vad nästan helt genomblöt. När jag kom hem möttes jag av Nat som stog med en varm kopp te till mig ’’åh vad snällt’’ sa jag medan jag skakade och drack te ’’det gör inget men vad hände med dig och Niall?’’ frågade hon oroligt ’’Jag vet inte jag vill, inte va i vägen och hans fans har hittat min twitter och skickar hat till mig och jag orkar inte få allt hat eller att folk ska tro att vi är tillsammans men jag kommer inte träffa Niall på ett tag innan alla rykten försvinner’’ sa jag och drack upp min te ’’Jag förstår dig men jag tycker du ska va med Niall även om sånt händer för jag ser att nåt är emellan er’’ sa hon och blinkade ’’vadå? Vad är det emellan oss?’’ sa jag förvirrad ’’de du’’ sa hon retsamt och gick fram till datorn och gick in på twitter ’’OMFG Justin Bieber följer mig omgomg’’sa hon och låtsades va en fangirl. Vi satt och pratade ett tag och jag såg att Niall hade försökt ringa mig några gånger och samsat. Tillslut orkade jag inte och svarade ’’hej jess’’ hörde jag Niall säga lite ledsamt ’’Niall, du är verkligen en bra vän men jag har klastrofobi och jag hatar att dina fans hatar mig och jag tycker inte vi ska träffas mer.’’ Sa jag och la på. Jag kunde inte hjälpa det tårarna började bara rinna Nat satt och försökte trösta mig och berättade om när hon skypade med Justin.

Niall Perspektiv

Jag satt och spelade det som hade hänt om och om igen, över vad Jess hade sagt till mig vad menar hon inte träffas? Jag måste träffa henne! Jag orkar inte va känd längre det händer alltid nåt anntingen nåt sånt här eller så andvänder dem mig bara för att jag är känd. Men varför bryr jag mig gillar jag henne? Nej hon är ju bara en kompis eller?Jag tog upp mobilen och ringde och frågade om Liam kunde komma över. 10 minuter senare satt jag och Liam och åt Ben & Jerrys och jag berättade allt om henne Nat och film kvällen och idag och vårt samtal. Vi snackade en stund och sen skulle Liam dra och träffa Danielle.Skulle jag berätta för Jess hur jag kände?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela