Kapitel 50- If it was meant to be it will be

Publicerad 2013-02-21 10:27:12 i If It Was Meant To Be It Will Be,

Jess Perspektiv

Jag vaknade och låg kvar i sängen tills jag hörde min mobil ringa och jag svarade snabbt ’’hej det är Jess’’ och gäspade ’’Hej det är Ed väckte jag dig?’’ ’’nejdå har varit vaken ett tag’’ ’’bra men vill du ha en guide tour av den bästa Guiden i världen, om du inte visste menade jag, jag klockan tolv idag?’’ ’’ja det vill jag’’ sa jag och skrattade ’’okej jag hämtar dig då vi ses då,puss!’’ sa han och la på. Jag log och kollade ner på mobilen klockan var 11 och jag sprang upp och började sminka mig och drog på mig ett par spets shorts och en vanlig råsa kofta över den och släppte ut mitt hår från toffsen jag somnat i, mitt hår var vågit från att jag lockat det gårdagen.

*fashion* ♡Likes | Tumblr

Jag knackade lätt på dörren till Justin och Nat och gick in och såg dem båda ligga och sova tätt intill varandra jag skrev snabbt en lapp som stod ’Ska få en guide tur av Ed och ville inte väcka er ni var för söta! Finns på mobilen! Kram xx’ och la den på nattdurks bordet.

Jag hörde det knacka och jag sprang ner och öppnade dörren och såg Ed stå där ’’Hej vad fin du är’’ sa han ’’tack detsamma’’ sa jag och log blygt och vi möttes i en kram. Jag drog snabbt på mig mina vita converse och gick ut med honom till hans bil. ’’Damerna först’’ sa han och höll upp dörren till bilen, jag log tacksamt och hoppade in. ’’Vart ska vi’’ sa jag nyfiket ’’jag ska visa dig dem bästa ställena i LA’’ sa han och skrattade svagt. Han fällde ner tacket på hans bil och vinden åkte mot ansiktet och jag log mot Ed som log tillbaka och körde in vid en stor parkering vid en strand ’’jag ska visa dig den finaste stranden i LA’’ sa han vi gick upp. När vi kom upp gick vi och satte oss vid en liten glasskiosk och beställde varsin glass. Vi hade sutit och pratat om allt möjligt efter ett tag så kom det fram några tjejer till vårt bord ’’ursäkta är du Ed Westwick?’’ sa ena tjejen och log stort ’’ja det är jag’’ sa han och log mot dem ’’kan vi snälla få ta bild med dig?’’ sa dem och han nickade och ställde sig upp och tog en bild med dem ’’jag ska bara gå och hämta lite vatten kommer snart’’ viskade han till mig och jag nickade och log ’’du har verkligen tur’’ sa den ena tjejen ’’är ni tillsammans?’’ sa den andra, jag skrattade bara och märkte att det hade samlats massor människor runt bordet och massor som tog bilder. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag började ta fram min mobil och försökte ringa Ed men han tog tag i min hand innan och drog iväg mig och vinkade mot alla fansen innan vi sprang till hans bil igen.

Vi åkte till the walk of Fame och tog massor bilder överallt och skrattade åt allt och gick sedan till en liten resturang.

’’Bord för två tack’’ sa Ed till servitrisen och hon nickade och visade oss till ett bord längre bort. ’’Tack för idag det har verkligen vart kul’’ sa jag och tog en klunk av mitt vatten ’’nöjet har varit mitt’’ sa han och blinkade. Vi beställde varsin pizza och så fort vi fick våra pizzor slängde vi i oss dem och skrattade åt varandra. Vi stannade kvar på resturangen tills klockan 10 när den stängde och dem kastade ut oss. Ed skusade hem mig till Justin och jag kramade honom länge innan jag gick in och han kysste mig lätt på kinden vilket fick mig att rådna ’’vi får träffas snart igen beautiful’’ sa han och hoppade in i sin bil igen och jag vinkade och gick in. När jag kom in hoppade Justin och Nat på mig ’’Berätta all!’’ ’’åh han är så underbar’’ sa jag och slängde av mig skorna ’’vad gjorde ni?’’ ’’vi gick till en strand och blev typ attackerad av fans och papparazzi fast innan det va det mysigt och vi åt glass sen åkte vi till the walk of fame och sen gick vi och åt på en italensk resturang’’ sa jag och suckade glatt ’’låter som om någon är kär´´ sa Justin retsamt och jag slog honom lätt på armen vilket gjorde honom låtsas va skadad ’’Nat jag måste få en puss annars dör jag efter att Jess misshandlade mig’’ sa han och sträckte ut tungan till mig jag himmlade bara på ögonen och gick upp till mitt rum och slängde mig ner på sängen. Min mobil plinga till och jag drog fram min mobil och kollade och såg ett sms från Niall ’’jag älskar dig och kommer alltid göra det Jessica’’ jag läste igenom smset minst 100 gånger och kände några tårar rinna ner för mina kinder, Jag saknade honom.

 Hoppas ni Gillade kapitlet! Kram! glööm inte att kommenteraaa xx

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-02-21 14:38:09

Jätte bra! Jag vet att det är svårt, men kan ni försöka skriva lite oftare?

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-21 22:19:21

håller med julia,även fast det är svårt snälla?
jätte bra,kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-26 12:14:12

MEEEEEER

Postat av: Madeleine

Publicerad 2013-03-06 09:07:08

Niall :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela