Kap 51 "If It Was Meant To be It Will Be"

Publicerad 2013-03-03 17:04:55 i If It Was Meant To Be It Will Be,

Nats Perspektiv

Jag gick upp för trappan i Justins hus för att hämta min väska som låg i slutet av hallen. När jag gick förbi Jess rum hörde jag någon snyfta. Jag gick närmare dörren och öppnade den försiktigt. När ja kom in möttes jag av två sorgsna ögon. ”Jess vad har hänt” sa jag och satte mig bredvid henne medan jag la mina armar runt henne. ”Niall” Sa hon så tyst att man nästan inte hörde. När hon sa det förstod jag varför hon var ledsen. Hur kunde Niall göra så här mot henne, hon förkärnade inte det här alls. ”Vad har han gjort nu da” Sa jag och kollade sorgset på henne. ”Han har inte gjort något förutom att ha ringt typ 100 gånger och jag måste erkänna att jag saknar honom lite” Sa hon och en tår rann ner för hennes kind. ”Men ändå så är jag så sur på honom, ja förstår inte varför han gjorde de” Sa hon sorgset. Jag drog in henne i en kram. ”Han är inte värd dina tårar babe, men jag förstår dig” Sa jag. ”Kanske du ska ringa till honom och berätta hur du känner” Sa jag och kollade på henne. Jess nickade. ”Ja” Sa hon. ”Det kommer bli bra ska du se, och egentligen behöver du inte oroa dig för med ditt utseende och personlighet tar det en dag innan du har en kille springades efter dig” Sa jag och vickade på ögonbrynen. Jess skrattade. ”Så är det värkligen inte” Sa hon och puttade till mig lite löst. Jag log mot henne. ”Tack nat för att du alltid finns där för mig” sa hon och kramade mig. ”såklart, everything for you” sa jag och log.
”Ska jag gå ner och hämta lite tea” Frågade jag. Jess nickade och log. ”ja tack” jag ställde mig upp och gick mot dörren. ”kommer snart”

Tumblr_m35zwmzsix1r5p0t6_large

"Jag saknar honom lite"

När jag kom ner i köket möttes jag av Justin som precis hade varit och duschat. ”Hello babe” Sa han och kom fram och la sina armar runt mina höfter. ”Hej” Sa jag och log medan jag la armarna runt hans nacke. Han lutade sig fram och gav mig en kyss. ”Va gör du da” Sa han och log sitt fina leende. ”Jag skulle fixa lite tea till mig och jess, hon mår inte så bra” Sa jag och gjorde blicken och han förstod att jag mena niall. Justin suckade. ”Jag förstår inte varför han håller på så här” Sa Justin irriterat. Jag kollade sorgset på honom. ”Jag kanske ska ringa och prata med honom” Sa han. Jag nickade och började fundera på saken. ”Ja, kan du inte göra det” Sa jag och hoppade upp på diskbänken. ”Jo, jag ringer honom sen” Sa an och började gå fram mot mig. ”Men först vill jag pussa lite på dig” Sa han och log retsamt. Jag skrattade till åt hans ordval. Han ställde sig emellan mina ben och kysste mig.

Tumblr_mc2hc3lbw71r2jv02o1_500_large

"Först vill jag pussa lite på dig"

Jag kysste tillbaka och drog händerna genom hans hår som fortfarande var blött. Han tog händerna under min rumpa och lyfte upp mig på hans höfter. Kyssarna började bli starkare och bröts inte av en ända rörelse. Han började gå mot soffan i vardagsrummet. Justin kysste mig längst med käken och ner på halsen. Vi kom fram till soffan och justin lutade sig framåt och la mig försiktigt ner på soffan utan att bryta kyssarna. Han la sig över mig och drog sin hand ner på sidan av min kropp. Jag kände hur han började dra upp kanten på min tröja och fattade va han menade. Jag drog snabbt tröja över huvudet och slängde iväg den, samma sak gjorde justin. Jag drog snabbt ner honom igen och började kyssa honom. Jag var varm i hela kroppen och det var som att jag hade tusen fjärilar i magen. Allt jag kunde tänka på var justin, bara justin. Han började kyssa mig ner längst magen och kom ner till mina byxor. Han kollade upp på mig för att se om jag tyckte det var okej, jag nickade och han knäppte upp byxorna och drog av dem. Han kysste mig upp för magen och kom fram till mina läppar igen. Jag kysste honom och vi vände oss så att jag låg över. Vi hade precis börjat kyssa mig igen när Jess kom in i rummet. Jag vände mig snabbt upp och Jess kollade förvånat på oss. ”Åå herregud” Sa Jess och vände sig snabbt om. Jag kollade snabbt på justin och han kollade på mig. Jag kände hur mitt ansikte blev rött och jag la mig ner bredvid justin igen. ”Gud så pinsamt” Sa jag och begravde mitt ansikte i Justins nacke. Jag hörde justin skratta till lite tyst. ”Det är lugnt babe, men du kanske ska gå upp till Jess” Sa han och mötte min blick. Jag nickade och ställde mig upp. ”Det är nog en bra ide”.  Jag gick till andra sidan rummet för att hämta min tröja som hade hamnat där men kände justins blick bränna i ryggen. Jag gick tillbaka för att ta mina jeans när justin drog ner mig i hans famn. ”Justin” Sa jag och skrattade till. ”Du är så vacker” Sa han och kollade in i mina ögon. Jag kände hur hela ansiktet blev rött och jag kollade bort. Han tog sin hand under min haka och vände mitt huvud mot honom. ”Du behöver inte rodna babe, du är den vackraste jag någonsin har träffat” sa han seriöst. Mitt ansikte brände, gud varför gjorde han såhär mot mig. ”Nu räcker det med komplimanger” Sa jag för att få bort det pinsamma och gav honom en snabb kyss. Han skrattade till och log. Jag sprang in i köket efter att ha dragit på mig kläderna. Tog två koppar med tea och sprang upp till jess.

Jag öppnade dörren och såg Jess sitta med datorn i famnen. När hon såg att det var jag han jag inte ens sätta ner kopparn. ”OMG Nat, inget bra ställe! Jag bor faktiskt också här och ska inte behöva möta det där när jag går in i vardagsrummet” Sa hon högt men jag hörde ironin i hennes röst. Jag tog händerna över ansiktet. ”Förlåt Jess, det var värkligen inte meningen att du skulle se det där” Sa jag och försökte hålla mig för skratt för situationen var väldigt skrattretande. Jag såg hur Jess också skulle börja skratta om vilken sekund som helst. Hon drog ner mig till henne och vi brast ut i skratt.

Tumblr_mit985otrg1s5deu7o1_500_large

 

När vi hade lugnat ner oss kollade jag på Jess. ”Förlåt för det där” Sa jag och höll handen för munnen. Jess flinade. ”Det är lugnt” Sa hon och skrattade till. Vi kramade om varnade. ”Love u Jess” Sa jag och log. ”Love u too” sa hon och log tillbaka. 

 

Komentera om vad ni tycker! haha jess råka visst störa lite där...

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-03-03 18:05:46

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2013-03-06 09:11:53

Hahah :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela