Kap 16 "If It Was Meant To Be It Will Be"

Publicerad 2012-09-25 06:00:00 i If It Was Meant To Be It Will Be,

Justins Perspektiv

”Hur var dejten i förgår” Sa jag och kollade på Niall som låg och höll på med sin mobil. ”Det var jätte kul, och hon verkade också tycka att det var bra” Sa han och satte sig upp. ”Nice bro. Men jag ska iväg och träffa Nat så vi ses sen” Sa jag och reste mig upp från soffan. ”Okej” Jag satte på mig skorna och gick ut till bilen. Jag skulle träffa Nat på en Sushi bar 10 minuter här ifrån. Nat är verkligen en grym tjej. Hon är stark men fortfarande en väldigt rädd person. Det är svårt att förklara, men det är bra. När jag kom fram parkerade jag bilen och började gå mot ingången. När jag kom in såg jag Nat sitta vid ett bord. Hon såg mig efter ett tag och vinkade. Jag log och gick fram till henne. ”Hej” Hon ställde sig upp och gav mig en kram. Jag kramade hårt tillbaka eftersom att jag visste att hon tycker att kramar ska vara hårda och bestämda, men inte så man stryps. Men ni förstår vad jag menar.” Hej” Sa jag och satte mig ner. ”Jag visste inte riktigt vad du ville ha men jag tog en vanlig meny med allt i” Sa hon och log. ”Det bli bra” Sa jag och log tillbaka. Båda var hungriga så vi började äta direkt.

”Så, har du hört något från Selena” Sa Nat och kollade på mig. ”Nej, hon har inte ringt men vi är inte ovänner eller något. Det var bara att det inte riktigt funkade” Sa jag och log halvt mot henne. Hon nickade. ”Jag förstår. Men var inte ni tillsammans i typ 2 år?” Sa hon och tog en bit sushi. ”Jo, men livet går vidare” Sa jag och ryckte på axlarna. ”Ja det gör ju det” Sa hon och log. Jag blev glad att Nat inte hakade upp sig på allt med Selena. Hon förstod nog att jag har så mycket annat att tänka på en att sitta hemma och deppa. Men det är såklart att jag saknar henne, för det gör jag. Jätte mycket.

Nathalies Perspektiv

Jag märkte på Justin att han inte ville lägga så mycket energi på allt med Selena men jag såg på honom att han var ledsen. Men det är såklart han är det. Men han är så stark så han fortsätter köra och gör allt för fansen. Det är det som jag alltid har vetat om Justin.  Att han har en underbar kemi med hans fans. Jag tycker att det är imponerande.
Jag och Justin satt kvar ett tag men sen behövde han åka på en intervju. Så jag var nu på väg hemåt. Jag satte i hörlurarna i öronen och satte på mina favoritlåtar. Men så kom jag på att jag kan ju prova lyssna på Justins låtar. Jag har aldrig riktigt varit ett fan av hans låtar, men man kan alltid ge dem en chans. 

Nu har vi skrivit hela 16 kapitel. Hoppas ni tycker det är bra hititls :) Komentera

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-09-26 09:31:47

Jag har läst varje kap o de äger ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela