Kap 45 "If It Was Meant To Be It Will Be"

Publicerad 2013-01-05 18:35:00 i Allmänt,

 

Nats Perspektiv
Jag vaknade av att solen strålade in genom vårat hotell fönster. Jag vände mig om och där låg Justin och sov. Han såg ut som en liten nalle björn. Han var så vacker. När jag låg och kollade på honom kom jag och tänka på Jess. Vi hade inte träffats på snart mer en 3 veckor. Jag saknar henne så sjukt mycket. Jag fick dåligt samvete av att jag inte kom hem. Men nu var hon på turné med killarna, och hon hade det säkert jätte bra. Men det får inte ta för lång tid innan vi träffas igen. Jag vände mig om och kollade på Justin igen. Jag rörde lite vid hans kind. Han ögon fladdrade till och öppnades sakta. ”God morgon” Sa jag och log mot honom. ”God morgon sunshine” Sa han och log ett trött leende mot mig. Han ögon var så fina att man inte kunde motstå att titta in i dem. Jag lutade mig fram och gav honom en kyss på munnen. Han log och sträckte sig ut över hela sängen och gav ifrån sig ett konstigt läte. Jag skrattade till och satt mig upp. ”Vart ska vi idag” sa jag och vände mig om för att se honom. ”Först ska vi till dans studion och sen ska vi till förberedelser för turnén” Sa han och log. ” åå ska jag få se dig dansa” Sa jag och började genast längta. ”Haha, ja” Sa Justin och flinade. 
Justin gick och duschade medan jag började fixa iordning mig. Eftersom att jag har lockigt hår så brukar jag platta det, men jag hade ingen som helst ork att göra det. Jag satte på mig ett par shorts och en vit topp. När jag satt och borstade håret kom Justin ut ur badrummet med en handduk runt midjan. Jag märkte inte att jag hade kollat en stund försen Justin började skratta. Jag kände hur hela mitt ansikte blev rött och jag kollade generat ner. Justin skrattade till igen och gick fram till mig. ”Kom” Sa han och jag kollade frågande på honom medan jag ställde mig upp. ”Har jag sagt till dig att du är väldigt söt när du blir generad” Sa han och log charmat. ”Nej” Sa jag och kollade ner igen. Han tog din arm runt min midja och drog in mig i en kyss. Hans hår var blött så jag kände en vatten droppe rinna ner från mitt ansikte. Han kollade på mig och log.
Det kom en bil till hotellet som skulle köra oss till dans studion. Jag hade sätt Justin dansa lite smått några enstaka gånger men aldrig med andra människor och i en riktig studio.

Inne i studion mötte vi Alfredo och några andra som jag inte kände igen. Justin gick fram och gjorde sin handskakning med dem, jag gick efter och hälsade på dem. Justin gick iväg för att prata med dem så jag gick till Alfredo. ”Det var ett tag sen” Sa han och log. ”Ja” sa jag och log. ”Så hur går det mellan er två” Sa han och pekade mot mig och sen mot Justin några gånger. Jag skrattade åt det han gjorde med sin hand och slog till honom på armen. ”Men nu när du är här Nat så måste jag faktiskt få se dig dansa” Sa han och kollade oseriöst men ändå allvarligt på mig. Jag gjorde en konstig min och tvekade. ”Men det är ju Justin som ska dansa” Sa jag och försökte komma undan. Jag vet inte varför men jag hade inte någon speciell lust att dansa just nu. ”Jag tror inte Justin har något problem med att du dansar en liten stund innan honom, eller hur justin” Sa han och skrek det sista för att Justin skulle höra. ”Vadå” Sa Justin och började gå mot oss. ”Visst har du inget emot om Nat skulle kunna dansa lite för oss” flinade Alfredo. ”Absolut inte” Sa han och ställde sig bakom mig och la armarna runt min mage. ”Snälla för min skull” Viskade han i mitt öra. Jag skulle precis säga emot när ”Snälla” Bad han och jag kände hur han kysste mig på nacken. ”Okej Justin, du gör mig galen” Sa jag och himlade med ögonen. Både Justin och Alfredo började skratta.

Jag och Jess har lärt oss så många danser i vårt liv, men jag kör bara på någon till låten Justin sätter på. Jag satte upp mitt hår i en hög tofs så att de inte skulle falla ned i ansiktet. ”Går den här bra” Sa Justin och turn me on började spelas. Det dunkade i hela salen och jag visste precis vilken dans jag skulle köra. Justin gick och satte sig bredvid Alfredo. Jag räknade i mitt huvud och sen började jag. Fem, sex, sju ått. Räknade jag i mitt huvud.
När jag gjorde sista steget började dem applådera. ”Thats my Girl” Skrek Justin medan han klappade. Jag kollade generat ner i marken. Justin gick fram till mig och lyfte upp mig. ”Du var grym” Sa han medans han snurrade. Jag kunde inte hålla mig för skratt. När han släppte ner mig kom Alfredo och gav mig en highfive. ”Your Crazy” Sa Alfredo. Jag log.

Tänk er att det bara är en person som dansar!
 
Här kom kap 45 som jag inte har hunnit skriva, men nu är det äntligen klart! Hoppas ni gillar de

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2013-01-08 22:10:27

Moshiiiii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela